شرکت های هواپیمایی سعی در به حداکثر رساندن درآمد خود دارند و تکنیک های مدل سازی فزاینده ای را برای این کار ایجاد کرده اند. آنها دقیقاً نمی دانند ما به عنوان مسافر قصد داریم پرواز خاصی را چقدر سریع انجام دهیم و به همین ترتیب به صورت پویا نسبت به میزان انجام پرواز آنها واکنش نشان می دهند - اگر یک پرواز به سرعت پر شود، اگر پرواز سریع باشد، کرایه بلیط سریعتر افزایش می یابد. اگر پرواز ها به کندی پر شوند قیمت ها افزایش نمی یابند. اما خطوط هوایی نیز قطعیت را دوست دارند - آنها می خواهند شما زود بلیط لحظه آخری چارتر خارجی خود را رزرو کنید و دوست دارند این تصور ایجاد شود که کسانی که زودتر بلیط خود را رزرو می کنند مزایایی به دست می آورند. آخرین لحظه به خودی خود هدفی برای شرکت هواپیمایی نیست (برنامه ریزی خاصی روی این نوع پرواز ها ندارند).


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کاغذدیواری رودخانه ماه شهر کامپیوتر لیست قیمت محصولات حرف آخر سايت استرانگ amozeshh اشک تندر ماشین های اداری